تشکیل کارگروهی به منظور استفاده از نخبگان و جوانان بندرماهشهر

آقاجری از تشکیل کارگروه‌های تخصصی جهت استفاده از نخبگان و جوانان بندرماهشهر خبر داد و گفت: در این جهت نیاز به همکاری همه نیروهای انقلابی داریم. ‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حبیب آقاجری» امروز (شنبه 14 تیر) در جلسه با رئیس اداره ویژه تبلیغات بندرماهشهر، به بیان هماهنگی‌ها و پیگیری های انجام شده در جهت اصلاح روند تخصیص بودجه‌های فرهنگی پرداخت و اظهار کرد: ما نماینده قانون هستیم و در اجرای قانون عزم جدی داریم و در این راستا به همکاری و هم‌افزایی همه مردم و مسئولان امید داریم.

 

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: به‌زودی کارگروه‌های تخصصی در ارتباط با دفتر نماینده جهت استفاده از نخبگان و جوانان شهر و کادرسازی شکل خواهد گرفت و در این جهت نیاز به همکاری همه نیروهای انقلابی داریم.

 

وی با تاکید بر هماهنگی همه ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی منطقه اضافه کرد: اولین جلسه کارگروه فرهنگی با هماهنگی امام جمعه شهرستان و با حضور مسئولان ذی‌ربط به زودی برگزار شود.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به موضوع شورای راهبردی شهرستان تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته مجموع هزینه‌ها مدیریت شده و در مواردی نیز افزایش یافته که به زودی در تمام زمینه‌های عمرانی و فرهنگی تصمیم‌گیری می‌شود.

 

وی ضمن تشکر از زحمات و پیگیری‌های نماینده انقلابی و مردمی شهرستان به برخی مشکلات در زمینه فرهنگ و برنامه‌ریزی فرهنگی اشاره کرد و یاد آور شد: مشکلات فرهنگی شهرستان بایستی به‌صورت کارشناسی و تخصصی پیگیری و با مشورت و برنامه‌ریزی صحیح رفع شود.

 

کد خبر 945604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha