برگزاری پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در زنجان

حجت الاسلام «سعید احمدی» از برگزاری پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با شرکت ۱۲۷ نفر در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در استان زنجان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سعید احمدی با یادآوری اینکه این آزمون در سه سطح حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء برگزار می شود، گفت: تا این لحظه ۱۲۷ نفر در این دوره ثبت نام کردند.

 

وی از اجرای این دوره با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: در این دوره حافظان ۱۰ جزء قرآن کریم مدرک هم طراز دیپلم، حافظان ۲۰ جزء مدرک هم طراز فوق دیپلم، حافظان کل قرآن کریم مدرک هم طراز لیسانس دریافت می کنند.

 

حجت الاسلام احمدی با یادآوری اینکه این دوره با هدف ساماندهی و تسهیل خدمت رسانی دستگاه های اجرایی کشور به حافظان قرآن کریم برگزار می شود، تصریح کرد: این آزمون در پی مصوبه جلسه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرا می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: این آزمون ساعت ۹ صبح روز جمعه، ۲۷ تیر ماه سال جاری برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ ۱۷ تا ۲۶ تیر ماه به سایت تلاوت مراجعه کنند.

کد خبر 945709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha