تله کابین گرگان در دستور کار شورای عالی شهرسازی قرار ندارد

دادبود گفت: تله کابین گرگان در شورای عالی شهرسازی در دستور کار پیگیری قرار نگرفته است و پیگیری ها در این زمینه هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» ظهر امروز (شنبه 14 تیر) در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: تله کابین ناهارخوران از سال 97 پیگیری شد و توانستیم با منابع طبیعی برای اجرای این پروژه طرح 602 هکتاری جنگل های ناهارخوران به تفاهم برسیم و مطالعات آن را شهرداری گرگان به پایان رسانده است.

 

شهردار گرگان ادامه داد: تله کابین ناهارخوران در شورای برنامه ریزی استان نیز مصوب شده است و در تهران نیز در شورای جنگل و شورای عالی شهرسازی مطرح شد.

 

دادبود خاطرنشان کرد: شورای جنگل طرح تله کابین گرگان را با 70 تا 80 ایراد بازگشت داد و مشاوره ما این طرح را اصلاح کرد و از این شورا به چالوس تفویض اختیار شد و در آنجا کلیات طرح به تصویب رسید.

 

وی گفت: تله کابین گرگان در شورای عالی شهرسازی در دستور کار پیگیری قرار نگرفته است و پیگیری هایی در این زمینه هنوز به نتیجه نرسیده است.

 

شهردار گرگان افزود: شورای عالی شهرسازی استعلام های مجددی برای تله کابین گرگان داشتند و این در حالی است که این استعلام ها از گذشته اتفاق افتاده است و درخواست داریم که این مسئله را پیگیری کنند.

 

کد خبر 945712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha