توزیع بیش از ۹ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در صومعه‌سرا

سیدمحمدی گفت: بیش از ۹ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۲ میلیار ریال در قالب کمک مومنانه در صومعه‌سرا توزیع شد.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه از نیمه شعبان در شهرستان صومعه‌سرا با مشارکت نهاد امام جمعه، سپاه پاسداران، فرمانداری و جمعی از مسئولان و خیران کلید خورد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در قالب کمک مومنانه بیش از ۹ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در بین اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد افزود: تمام این بسته‌های معیشتی به همت خیرین شهرستان تهیه و توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مؤمنانه در ۲ بخش کمک‌های نقدی و معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد گفت: همه باید تا رهایی از این شرایط کمک به نیازمندان را مورد توجه قرار دهند و در این راستا حفظ آبروی افراد هم نباید فراموش شود.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه بخشی از بسته‌های معیشتی در مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج بسته‌بندی و با توجه به شناسایی‌های انجام شده در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت تصریح کرد: بخشی نیز به صورت متمرکز شهرستانی در سطح شهرستان در بین نیازمندان توزیع شد.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: شناسایی افراد واجد شرایطِ دریافت بسته‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت، هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد و گروه‌هایی متشکل از معتمدین صورت گرفت.

 

کد خبر 945762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha