استفاده از ماسک در اماکن عمومی ضروری است

خادمی با اشاره به وضعیت قرمز شهرهای استان لرستان، گفت: در تمامی ادارات، ارگان ها و مجموعه های عمومی استفاده از ماسک برای کارکنان و ارباب رجوع اجباری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(14 تیر) در جلسه ستاد ملی بیماری کرونا، اظهار داشت:  مشارکت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور غیرضروری در جامعه برای کنترل و مهار ویروس کرونا ضروری است.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه استفاده از ماسک در اماکن عمومیاز امروز اجباری است، افزود:  در تمامی ادارات، ارگان ها و مجموعه های عمومی استفاده از ماسک برای کارکنان و ارباب رجوع اجباری است.

 

وی با تاکید بر استمرار رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات  ادامه داد: به تبعیت از تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ادارات و مراکز عمومی مانند شهرداری ها، دانشگاه ها و نهادهای نظامی و انتظامی استان از امروز موظف خواهند بود که کارکنان و ارباب رجوع را مکلف به استفاده از ماسک کنند و خدمات دهی به مراجعه کنندگان منوط به استفاده از ماسک خواهد بود .

 

خادمی افزود: به منظور عملیاتی شدن این تصمیم، اقداماتی از چند هفته قبل در استان برای تهیه و توزیع ماسک ارزان قیمت انجام شد که با تمهیدات اندیشیده شده قیمت ماسک و توزیع آن در داروخانه ها برای استفاده عموم تسهیل شده است.

 

استاندار لرستان با تاکید بر عدم برگزاری مراسم ترحیم و عروسی گفت: موضوعاتی از این قبیل فردا یکشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، مطرح و تصمیمات در خصوص اعمال محدودیت های جدید به مردم اطلاع رسانی می شود.

 

خادمی با اشاره به لزوم حفظ سلامت مردم تاکید کرد: پس از اعمال محدودیت های جدید با افرادی که بانی برگزاری اجتماعات هستند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 945768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha