دومین جشنواره تئاتر یاس   برگزیدگان خود را شناخت

دومین جشنواره تئاتر یاس از مجموعه برنامه های دومین هفته قرآن و عترت(ع) برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دهمین جشنواره تئاتر یاس استان مرکزی از مجموعه برنامه های دومین هفته قرآن و عترت(ع) از 11 تا 13 تیرماه سال جاری در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد و  آیین اختتامیه دومین جشنواره تئاتر یاس روز گذشته ۱۳ تیر ماه با حضور اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شفیعی شهردار و اعضای شورای شهر کلانشهر اراک و فعالان حوزه نمایش در فرهنگسرای آیینه برگزار شد و با معرفی گروه ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

برگزیدگان دومین جشنواره تئاتر یاس:

 

تقدیر در بخش پوستر محسن مختاری برای نمایش آسانسور.

 

تقدیر در بخش گریم برای زهرا غفوری برای نمایش تکه پاره های جنگ.

 

در بخش طراحی نور هیئت داوران هیچ انتخابی نداشت.

 

تقدیر و جایزه نقدی در بخش طراحی لباس به شیدا کوچه باغی برای نمایش آسانسور.

 

در بخش موسیقی داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از آهنگساز نمایش آسانسور آقایان رضا باجلان و مسعود آذری پور تقدیر به عمل آورد.

 

جایزه برگزیده این بخش تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا شد به آقای فرامرز زمانی برای موسیقی نمایش قائم مقام فراهانی.

 

در بخش طراحی صحنه رتبه سوم جایزه نقدی و لوح تقدیر اهدا شد به آقای سپهر آبادی برای نمایش آسانسور.

 

لوح تقدیر و جایزه نقدی برای رتبه دوم طراحی صحنه به آقای محمد جواد شریفی طراح صحنه نمایش خاطرات خانه‌ای که نیست.

 

رتبه اول طراحی صحنه دیپلم افتخار و همراه تندیس جشنواره اهدا شد به آقای شهاب پیر ولی برای نمایش زندگی در دو اپیزود.

 

در بخش بازیگری زن رتبه سوم هیئت داوران به صورت مشترک از خانم زهرا نیکبخت برای نمایش زندگی در دواپیزود و خانم فروزان حسینی برای نمایش گفتگو با باد تقدیر به عمل آورد.

 

رتبه دوم بازیگری لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگران نمایش تکه پاره های جنگ خانم ها فاطمه حبیبی نژاد و نیکی سلیمی نیکو اهدا شد.

 

رتبه اول بازیگری زن دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی اهدا شد به خانم کبریا معصومی برای نمایش خاطرات خانه‌ای که نیست.

 

در بخش بازیگری مرد هیئت داوران رتبه سوم را همراه با لوح تقدیر و جایزه نقدی به آقای محمد صمدیان برای بازی در نمایش قائم مقام فراهانی اهدا کرد.

 

رتبه دوم بازیگری مرد لوح تقدیر و جایزه نقدی به آقای سعید سلطانی برای بازی در نمایش آسانسور تعلق گرفت.

 

رتبه اول بازیگری مرد تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به هر یک از بازیگران نمایش‌های خاطرات خانه ای که نیست و آسانسور آقایان پوریا رضایی و شایان سلطانی اهدا شد.

 

در بخش نویسندگی با تشکر از آقایان شهرام سلطانی برای نگارش نمایشنامه آسانسور و آقای کامران شهلایی برای نگارش نمایش خاطرات خانه ای که نیست رتبه سوم این بخش به آقای ناصر کریمی نیک برای نگارش نمایشنامه چند گیگ دعا اهدا شد.

 

رتبه دوم نمایشنامه نویسی برای نگارش نمایشنامه تکه پاره های جنگ به سرکار خانم فاطمه حبیبی اهدا شد هیئت داوران در بخش نویسنده برتر هیچ انتخابی نداشت.

 

در بخش کارگردانی رتبه سوم به آقای شهاب پیر ولی برای کارگردانی نمایش زندگی در دو اپیزود تعلق گرفت.

 

رتبه دوم کارگردانی لوح تقدیر و جایزه نقدی به آقای بهمن پارسا آرا برای کارگردانی نمایش آسانسور اهدا شد و اما تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به کارگردان نمایش خاطرات خانه‌ای که نیست آقای محمد جواد شریفی رسید.

 

کد خبر 945796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha