دین بدون ولایت اهل‌بیت (ع) به انحراف کشیده می‌شود

حجت‌الاسلام خاکی با بیان اینکه دین بدون ولایت اهل‌بیت (ع) کامل نیست گفت: هر کجا که اهل بیت از دین جدا شد، آن دین به انحراف کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمد خاکی» امروز (شنبه 14 تیر) در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی تیپ 72 احتیاط پایه نزاجا در پادگان دژ خرمشهر اظهار کرد: توحید زمانی کامل می‌شود و انسان را نجات می‌دهد که ولایت اهل‌بیت (ع) در آن باشد.

 

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان با اشاره به تفسیر آیه شریفه اکمال افزود: اگر توحید را بپذیرید و تمام قرآن را در سینه داشته باشید اما اهل بیت (ع) در کنارش نباشد، پذیرفتنی نیست و دین ناقص است و نمی تواند انسان کامل تربیت کند.

 

وی با بیان اینکه هر کجا که اهل‌بیت (ع) از دین جدا شدند آن دین ضربه خورده و به انحراف کشیده شده و هر انحرافی در تاریخ ناشی از دوری از ولایت است تصریح کرد: اما اگر ولایت اهل‌بیت (ع) در کنار قرآن قرار گرفت، دین کامل می‌شود.

 

حجت‌الاسلام خاکی با اشاره به اینکه معاویه یکی از 6 سیاستمدار تاریخ بشریت است اضافه کرد: معاویخ در زمان حکومت خود با ترفندهایی نامه‌هایی با محتوای پایان دادن به جنگ‌ها پیش از آنکه به دست امیرالمؤمنین (ع) برسد در میان مردم پخش و با این کار خود را دلسوز مردم معرفی می‌کرد.

 

وی ادامه داد: امروز نیز برخی پیش از آنکه نامه‌هایشان به دست مقام معظم رهبری برسد به طرق مختلف به گوش مردم می‌رسانند و با وجود اینکه به ظاهر حرف‌های به‌حقی می‌گویند اما در باطن آنها چهره‌ای دارای تزویر و خبیث نهفته است و خواهان اعمال فشار حداکثری تحریم‌ها برای تسلیم رهبری و جبهه مقاومت بودند.

 

در پایان از زحمات حجت‌الاسلام داود مهدی‌نیا رئیس سابق عقیدتی سیاسی تیپ 72 نزاجا، حجت‌الاسلام حبیب‌الله صبوری به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی این تیپ معرفی شد.

 

کد خبر 945843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha