تداوم اجرای طرح «مواسات»  کانون «دوستان آسمانی» جهرم  در دهه کرامت

گواهیان از تداوم اجرای طرح «مواسات و همدلی» در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد که آخرین مرحله آن در دهه کرامت اجرایی شده است.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به خدمات نیکوکارانه بچه های مسجد «امام حسین (ع)» جهرم گفت: با هدف کمک به مستمندان و خانواده های کم برخوردار که پیش از این شناسایی و تحت پوشش کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» قرار گرفته بودند طرح های «مواسات و همدلی» در مراحل مختلف به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: در سال های گذشته یک موسسه خیریه به نام «افلاکیان» با هدف حمایت از افراد و خانواده های محروم در این کانون فرهنگی هنری ایجاد شد که در طول فعالیت خود حائز خدمات و فعالیت های شایان ویژه اقشار نیازمند جامعه بوده است.

 

وی با اشاره به فعالیت این کانون فرهنگی هنری در ایام کرونایی، عنوان کرد: با شیوع بیماری «کرونا» فعالیت بچه های مسجد امام حسین (ع) با برنامه ریزی برای کمک به متولیان سلامت جامعه انجام شد و بیش از یکصد نفر از جوانان و نوجوانان این کانون فرهنگی هنری برای ضدعفونی و گندزدایی معابر، کوچه ها و خیابان ها بسیج شده و روزانه در سه مرحله اقدام به ضدعفونی معابر و خیابان ها کردند.

 

گواهیان با اشاره به دیگر خدمات این کانون فرهنگی هنری در روزهای شیوع بیماری «کرونا»، خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت های بچه های مسجد امام حسین (ع) در ایام کرونایی که البته با فرمایش رهبری انقلاب رونق بیشتری به خود گرفت، طرح «کمک های مومنانه» و رزمایش «مواسات و همدلی» بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم ادامه داد: این طرح در یک مرحله در این کانون فرهنگی هنری به اجرا در آمد و در قالب آن به خانواده های محروم و کم بضاعت بسته های معیشتی اهدا شد.

 

وی به اجرای مرحله دوم طرح «کمک های مومنانه» در مسجد امام حسین (ع) جهرم اشاره کرد  و گفت: این مرحله از طرح «کمک های مومنانه» همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد شمس الشموس علی ابن موسی الرضا (ع) انجام شد که با تهیه بسته های مواد غذایی به خانواده های کم برخوردار قدمی دیگر در کار خیر و نیکوکارانه برداشته شد.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: در این مرحله از طرح «کمک های مومنانه» تعداد یکصد بسته مواد غذایی تهیه شد که ارزش هر کدام از این بسته ها سه میلیون ریال بوده است.

 

کد خبر 945954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha