دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با عضو شورای حوزه علمیه یزد

حجت الاسلام سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با حجت الاسلام مدرسی، عضو شورای حوزه علمیه یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد صبح امروز با حجت الاسلام مدرسی، امام جمعه محمد آباد یزد دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام سالاری در این نشست با اشاره به اقدامات ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در دهه کرامت گفت: خوشبختانه با همکاری کانون های مساجد استان شاهد اجرای برنامه هایی این دهه در استان بودیم که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

وی افزود: اگرچه شاهد ویروس کرونا هستیم اما برنامه های این دهه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حضور مردم در فضای مجازی بود.

حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی نیز در این نشست گفت: کانون های مساجد می توانند منشا بسیاری از اقدامات فرهنگی وهنری در جامعه باشند که نمونه آن در بحث فرزندآوری و تکریم از خانواده های با فرزند زیاد است.

وی افزود: کانون های مساجد باید در زمینه تربیتی نیز گام های موثری بردارند زیرا از این طریق می تواند افراد سالم و صالح و مسجدی تحویل جامعه دهیم.

حجت الاسلام مدرسی بیان کرد: اگرچه امروز غول جهانی در مقابل کشورهای جهان ایستاده و همگی در برابر او تسلیم شده اند اما جمهوری اسلام به برکت خون شهدا و آرمان های امام و رهبری در مقابل آنها ایستاده و مطمئن هستیم که با تلاش و پشتکار و توکل به خدا می توانیم بر این پیروز شویم.

کد خبر 946029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha