طرح «آجر به آجر» با هدف گسترش فرهنگ مدرسه سازی اجرا می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از اجرای طرح « آجر به آجر» با هدف گسترش فرهنگ مدرسه سازی و با مشارکت خیرین فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد امیری» امروز یک شنبه اظهارداشت: امسال با هدف گسترش فرهنگ مدرسه سازی، طرح «آجر به آجر» با مشارکت فرهنگیان خیر این شهرستان در جهت ساخت مدرسه اجرایی خواهد شد.

 

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینکه بخشنامه ای در جهت ثبت مشخصات فرهنگیان علاقه مند به مشارکت در طرح "آجر به آجر" به مدارس ارسال شده است، افزود: مشارکت در این طرح به صورت ماهانه و کسر از حقوق فرهنگیانی که اعلام تمایل کنند، صورت می گیرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینکه عموم مردم خیر می توانند در جهت ساخت مدرسه در این طرح مشارکت داشته باشند، اظهارکرد: خیرین علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به معاونت پشتیبانی و یا کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش شهرستان بجنورد و یا اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان شمالی مراجعه کنند.

 

امیری با بیان اینکه در شهرستان بجنورد ۵۲ درصد مدارس نیازمند مقاوم سازی ست، تصریح کرد: ۹ درصد از مدارس شهرستان بجنورد تخریبی بوده که در صورتی که ساخت مدارس جدید در شهر بجنورد صورت نگیرید برای سال های آینده با مشکلات زیادی روبرو خواهیم بود.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح «آجر به آجر» جهت حمایت از استان های محروم با هدف مشارکت همگانی در مدرسه سازی از سوی وزارت آموزش و پرورش طراحی شده که در کنار سرمایه گذاری که خیرین انجام می دهند، دولت هم سهم خود را در مدرسه سازی اختصاص خواهد داد.

 

کد خبر 946117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha