زمین گیر شدن قاچاقچی مواد مخدر طی یک عملیات مشترک پلیسی  هرمزگان و کرمان

سردار جعفری از کشف ۳۱۷ کیلو حشیش و دستگیری یک قاچاقچی و سوداگر مرگ طی یک عملیات مشترک پلیسی با پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « غلامرضا جعفری » در جمع خبرنگاران گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  استان  هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اشرافیت اطلاعاتی و رصد و کنترل محموله های قاچاق مواد مخدر ، یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.  

 

وی افزود: ماموران پس از رد زنی  و تعقیب و مراقبت های ویژه  با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت یکی از اعضای این باند را در استان کرمان  در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد:  در اجرای این عملیات ضربتی و مشترک در بازرسی از منزل و مخفیگاه یکی از سوداگران مقدار  317  کیلو مواد مخدر حشیش  کشف و ضبط شد. 

 

وی ضمن قدردانی از همکاری  خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با مجرمان با قاطعیت  برخورد می شود.
 

 

کد خبر 946121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha