تحقق «جهش تولید» از محوریت های چهلمین سالگرد دفاع مقدس سازمان «صمت» فارس است

ایزدی گفت: سازمان «صمت» در استان فارس، تحقق «جهش تولید» را از محورها و برنامه های خود در بزرگداشت برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داده است و از ظرفیت تشکل ها، واحدهای تولیدی، اصناف و ... در این مناسبت استفاده موثر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا ایزدی»، امروز (یکشنبه 15 تیر) در ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: برای کیفی سازی برنامه های سازمان «صمت» به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید محتوای با کیفیت تولید شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس افزود: ارزش های دفاع مقدس همواره ارزشمند است و حماسه رشادت های آن باید گرامی داشته شده و برای نسل آینده حفظ شود.

وی اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب و سالگرد چهلمین سالگی دفاع مقدس بر گرامیداشت این ارزش ها با تولید محتوا و برنامه های مختلف تاکید شده است.

ایزدی با تاکید بر گستردگی ابعاد دفاع مقدس بیان کرد: موضوعات متنوع و عدیده ای در دفاع مقدس گنجانده شده است که سازمان های مختلف در استان می توانند در این حوزه به تولید محتواهای با کیفیت بپردازند.

وی تاکید کرد: تمام ادارات  «صمت»  شهرستانی، تشکل های بخش خصوصی، واحدهای تولیدی،  صنعتی، معدنی، تجاری و اصناف  فارس با مورد توجه قرار دادن این مهم، برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با تاکید بر فضای مجازی، کیفی سازی  محتوا و  برنامه های انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان  در چهل سالگی دفاع مقدس در دستور کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ادامه داد: سازمان «صمت» در استان فارس، تحقق «جهش تولید» را از محورها و برنامه های خود در بزرگداشت برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داده است و از ظرفیت تشکل ها، واحدهای تولیدی، اصناف و ... در این مناسبت استفاده موثر می کند.

ایزدی اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا، ویژه برنامه های دفاع مقدس امسال سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهره گیری از شبکه های اجتماعی به مردم فارس و به ویژه نسل جوان ارائه خواهد شد.

کد خبر 946177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha