خدام رضوی با خانواده شهید ترور حجت‌الاسلام «عبدالحسین اکبری» دیدار کردند

خدام بارگاه منور رضوی همراه با پرچم حرم آستان مقدس حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) با خانواده شهید حجت‌الاسلام حاج شیخ «عبدالحسین اکبری» از شهدای فاجعه تروریستی هفت‌تیر سال ۱۳۶۰ دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، خادمان بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) که برای گرامیداشت دهه کرامت به استان مازندران سفر کردند با همراهی خادمیاران افتخاری شهرستان میاندرود به دیدار خانواده‌ معظم و معزز شهید حجت‌الاسلام حاج شیخ «عبدالحسین اکبری» از شهدای فاجعه تروریستی هفت‌تیر سال 1360 رفتند.

خدام  رضوی در دیدار با خانواده این شهید والامقام با مدیحه‌سرایی محفل را مزین به نام ائمه معصومین (علیهم‌السلام) کردند و سپس نیز هدایا متبرک  حرم مطهر رضوی  را به خانواده‌ شهید اهدا کردند.

 

به گزارش شبستان، حجت‌الاسلام حاج شیخ «عبدالحسین اکبری» شانزدهم دی‌ماه 1315 در یک خانواده مذهبی در روستای لالیم در شهرستان ساری به دنیا آمدشهید اکبری  نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی زمان شهادت در فاجعه تروریستی هفت‌تیر سال 1360 ، چهل‌وپنج بهار را تجربه کرده بود و 6 فرزند (4 دختر و 2 پسر) از خود به یادگار گذاشته بود.

کد خبر 946243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha