تاکید بر لزوم داشتن توکل در زندگی فردی و اجتماعی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جلسه شورای معاونین اداره کل بر لزوم داشتن توکل به خدا در زندگی فردی و اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم داشتن توکل به خدا در زندگی فردی و اجتماعی گفت: اعتماد و توکل به خدا منشا خیر و برکت در زندگی مادی و معنوی انسان شده و فرد را در حیات فردی و اجتماعی بزرگ و عزیز می‌کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم داشتن نگاه نو به مسائل فرهنگی هنری خاطرنشان کرد: شهرستان‌های استان ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف دارند که لازم است شناسایی و احصا شود برای مثال کاشان در موضوع نهج البلاغه بسیار خوش درخشیده و نظر معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بر این بود که این شهرستان به مدت 2 سال پایتخت نهج البلاغه کشور باشد.

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام معتمدی ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرح حسینی مشاور سابق امور بانوان این اداره کل، «نرجس گلشن» را به عنوان مشاور امور بانوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی نمود و گفت: تلاش شود با نگاه بلند اسلامی و با حفظ کرامت انسانی با مراجعین و نیز همکاران خواهر ارتباط داشته باشید تا بدین وسیله مسائل مربوط به بانوان بررسی و رفع شود.

 

در ادامه پس از مرور مصوبات جلسه قبل در خصوص مباحث پدافند غیر عامل مباحثی مطرح و هریک از اعضای شورای معاونین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌ها و برنامه‌های انجام شده و در حال پیگیری پرداختند./

کد خبر 946270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha