نمایشگاه عفاف و حجاب در صومعه‌سرا برپا می‌شود

علیپرست گفت: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب، نمایشگاه عفاف و حجاب در سطح شهرستان صومعه‌سرا برپا می‌شود.

«معظم علیپرست» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به اینکه بیست‌ویکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است اظهار کرد: در چنین روزی دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

 

مسئول کمیته بانوان فرمانداری صومعه‌سرا يكي از پليدترين توطئه‌های دشمنان اسلام در تاريخ معاصر را توطئه‌ كشف حجاب عنوان کرد و افزود: فرهنگ عفاف و حجاب باید بیش از پیش در سطح جامعه ترویج و تببین شود.

 

وی با اشاره به اینکه حجاب اسلامی تجلی زيبايی‌های معنوی زن است گفت: بدون شک حجاب دينی، زن را از آفات و بيماري‌هاي بسياري بيمه می‌کند ومی‌تواند طراوت وجمال او را پايدار سازد.

 

علیپرست با اشاره به اینکه حجاب باعث حفظ بنيان خانواده بوده و نبودش باعث فحشا و تزلل خانواده است تصریح کرد: زنان با حجاب خود، در تحکيم خانواده شخصي و در تحکيم خانواده ديگران نقش دارند.

 

مسئول کمیته بانوان فرمانداری صومعه‌سرا با اشاره به اینکه همزمان با روز ملی عفاف و حجاب برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در میدان اصلی شهر، نشست‌های بصیرتی با عنوان عفاف و حجاب، ارسال پیامک انبوه، اجرای برنامه‌هایی در فضای مجازی، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا و ارائه مشاوره رایگان به بانوان از جمله برنامه‌های کمیته عفاف و حجاب شهرستان است.

 

 

کد خبر 946492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha