حمایت برنامه «سمت خدا» از گوشت های توزیعی در استان گلستان

بیکی گفت: برنامه سمت خدا از گوشت های توزیعی در استان گلستان حمایت کرد.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در روزهای کرونایی با توجه به اینکه امروز نیاز مردم و خانواده های کم برخوردار به کمک و حمایت های مادی و معنوی بیشتر است، قدم نهادن در این مسیر می تواند بسیاری از مشکلات مردم را مرتفع کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: دستگاه های فرهنگی، رسانه ای و تبلیغی دو رسالت را در این روزها بر عهده دارند که باید تمام توان خودشان را در این مسیر به کار بگیرند.

 

وی با تاکید بر فرهنگ سازی، تشویق و ترغیب، مردم و خیرین به سمت انفاق و یاری رسانی به یکدیگر، تصریح کرد: یکی از مولفه های مهم کشور ایران در مقایسه با کشورهای دیگر دنیا در این روزهای کرونایی، در این است که مردم ایران، با طیب خاطر و عشق و علاقه به یاری همنوعان خودشان شتافتند و به یکدیگر کمک کردند.

 

بیکی با بیان اینکه این فرهنگ را باید قدردانی و حق شناسی کرد و برای تداوم و فراگیری آن تبلیغ کرد، اظهارداشت: استفاده از قالب های فرهنگی و هنری می تواند این فرهنگ سازی را نهادینه کند.

 

وی ادامه داد: کارهای عملیاتی و اجرایی نیروهای فرهنگی به خصوص بچه های مسجد می تواند به عنوان نیروهای جهادی بسیار موثر و مفید باشد، یکی از خلاءهای مدیریتی امروز نبود مدیریت جهادی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: مدیریت پشت میزنشینی نمی تواند ما را به اهداف عالیه برساند، مدیریتی که تخصص و تعهد توامان با هم باشند می تواند ما را به اهدافمان زودتر و بهتر برساند.

 

وی افزود: توزیع گوشت های ارسالی که توسط مدرسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و حمایت های برنامه «سمت خدا» در استان توزیع شد بسیار مفید و خوب بود و مورد استقبال نیازمندان قرار گرفت.

 

بیکی گفت: بیش از یک هزار و 800 کیلو گوشت در قالب یک هزار و 200 بسته بین یک هزار و 200 خانواده نیازمند گلستانی توزیع شد که مصداق بارز کمک مومنانه است.

 

 

کد خبر 946530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha