تغییر افکار عمومی به امر به معروف و نهی از منکر

مهدوی گفت: تغییر نگاه افکار عمومی در مورد امر به معروف و نهی از منکر از ماموریت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان مهدوی»، امروز (دوشنبه 16 تیر) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سرچهان گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از نمادهای بزرگ امر به معروف بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس افزود: آرمان گرایی امام راحل مثال زدنی بود و در انقلاب ما آرمان گرایی که امام خمینی (ره) بر آن اصرار داشتند موفقیت های عدیده ای را رقم زد.

وی اضافه کرد: شهید بهشتی نیز تاکید ویژه بر آرمان گرایی داشت و آرمان گرایی از واقع گرایی مهم تر است البته باید وقایع را پیش بینی و برای گذر از آنها چاره اندیشی کرد.

مهدوی تصریح کرد: آرمان گرایی از ویژگی های امام راحل و مقام معظم رهبری است و در تمدن اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است نیز این آرمان گرایی توصیه می شود تا به حکومت اسلامی موثری تبدیل شویم.

وی ادامه داد: در امر به معروف نیز آرمان گرایی مهم است و رمز موفقیت در امر به معروف به اندازه بودن و موثر است تا تاثیر گذار شود.

مهدوی با اشاره به وظایف و جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اهداف این ستاد یک ساله، سه ساله و پنج ساله است و تغییر نگاه افکار عمومی در مورد امر به معروف و نهی از منکر از ماموریت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر به شمار می رود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری، امر به معروف و نهی از منکر از شیرین ترین و کار آمدترین شیوه های تعامل اجتماعی است.

کد خبر 946558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha