رسانه فرهنگ مقابله با شیوع بیماری کرونا را ترویج دهد

قیاسی گفت: رسانه ها باید با بهره گیری از فضای مجازی فرهنگ مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «حاجی قدیر قیاسی»، ظهر امروز(16 تیر) در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی بیماری کرونا که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: رسانه ها، فعالین عرصه فرهنگ و هنر هستند  و می توانند به خوبی فرهنگ پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را در جامعه ترویج دهند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوسف با بیان اینکه رسانه در راستای تنویر افکار عمومی و آرمش بخشی به جامعه در شرایط شیوع بیماری کرونا رسالت ویژه ای دارد، گفت: این شهرستان کمترین آمار ابتلا به بیماری کرونا را در بین 11 شهرستان استان دارد.

 

قیاسی تصریح کرد: با آگاهی دادن به رسانه و نشر موضوعات مرتبط با بیماری کرونا می توان جلوی  روند افزایشی بیماری کرونا را گرفت.

 

وی با بیان اینکه تاکنون خبرنگاران در حوزه نشر اخبار و آگاهی دادن به مردم کوتاهی نکرده اند، گفت: رسانه ها باید جامعه ملتهب را  تبدیل به جامعه ای آرام کنند و از نشر اخبار بدون منبع در فضای مجازی خودداری کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوسف در پایان این جلسه ضمن قدر دانی از تلاش اصحاب رسانه، از مردم  خواست تا برای ابتلا نشده به بیماری کرونا موراد بهداشتی را رعایت و ازماسک استفاده کنند.  

 

 

کد خبر 946673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha