شناسایی ۱۲۱مورد مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته

جمالیان از شناسایی ۱۲۱ مورد مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سید «محمد جمالیان» ضمن تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در ۲۴ساعت گذشته در استان مرکزی ۱۲۱ مورد جدید ابتلا شناسایی شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک افزود: بر این اساس تعداد موراد ابتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۴ هزار و ۳۸۷ نفر رسیده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه از تعداد ۱۲۱ مورد جدید در استان ۲۸  مورد این بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند، اظهار کرد: این افراد تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

 

وی اضافه کرد: ۹۳ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

جمالیان با بیان اینکه تعداد فوتی ها در  ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد بوده است، ادامه داد: بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس به ۲۱۵ مورد رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک اضافه کرد: از مردم شریف استان تقاضا داریم که به توصیه های بهداشتی توجه  کنند و با در خانه مانده علاوه بر سلامتی خود و خانواده قطع کننده زنجیره کرونا بوده و به کادر درمانی نیز کمک کنند.

کد خبر 946681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha