مسابقات قرآن اوقاف خوزستان ۲۶ تیر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فائزی از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان ۲۶ تیر در چهار منطقه به‌صورت همزمان خبر داد و گفت: این مسابقات در شهرستان‌های اهواز، دزفول، آبادان و بهبهان برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام فائز فائزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس مسابقات قرآن مرحله استانی (پنج‌شنبه 26 تیر) در چهار منطقه به‌صورت همزمان برگزار می‌شود.

 

رئیس مرکز قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه شهرهای اهواز، آبادان، بهبهان و دزفول چهار منطقه برگزارکننده این مسابقات هستند افزود: مسابقات اهواز در حرم علی بن مهزیار، دزفول در بقعه سبزقبا، بهبهان در بقعه امامزاده حیدر و آبادان در یکی از حسینیه‌های این شهر برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه این دوره از مسابقات با کاهش شرکت‌کنندگان همراه است اضافه کرد: یکی از عوامل این مهم شیوع ویروس کرونا در استان است و از دیگر موارد می‌توان به مدت زمان محدود و ثبت‌نام اینترنتی اشاره کرد چرا که در سال‌های گذشته ثبت‌نام توسط اداره‌کل اوقاف انجام می‌شد.

 

حجت‌الاسلام فائزی با تاکید بر اینکه نفرات نخست مسابقات سال گذشته بدون ثبت‌نام می‌توانند در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنند اذعان داشت: نامه‌‌نگاری‌های مختلفی به منظور تمدید مهلت ثبت‌نام برای این مسابقات صورت گرفته اما تاکنون موافقتی برای این مهم داده نشده است.

 

وی در خصوص برگزاری مسابقات سراسری تفسیر قرآن کریم یاد آور شد: این مسابقات 24 مرداد همزمان با سراسر کشور در شهرهای اهواز و دزفول برگزار می‌شود که مکان برگزاری این آزمون حرم علی بن مهزیار و حرم سیزقبا خواهد بود.

 

کد خبر 946690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha