انعقاد تفاهمنامه همکاری میان نوسازی مدارس و کمیته امداد خوزستان

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس، از انعقاد تفاهمنامه‌ای میان این اداره‌کل و کمیته امداد امام خوزستان در راستای طرح آجربه‌آجر خبر داد و گفت: در این تفاهمنامه کمیته امداد متعهد شد هنرستان کشاورزی شبانه‌روزی شهرستان دشت‌آزادگان را تکمیل و تجهیز کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی قربانی» ظهر امروز (دوشنبه ۱۶ تیر) در حاشیه امضای تفاهمنامه تکمیل هنرستان کشاورزی شبانه‌روزی در سوسنگرد با اداره‌کل کمیته امداد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزرگترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی است که باید از کیفیت و آموزش لازم برخوردار باشد و اگر می‌خواهیم  شرایط جامعه تغییر پیدا کرده و به سمت توسعه حرکت کند باید بر روی آگاهی جامعه سرمایه‌گذاری کنیم.

 

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان بیان اینکه مدرسه‌سازی و ایجاد فضای مناسب برای تحصیل یکی از مهم‌ترین اقدامات در جهت آگاهی‌بخشی و سوادآموزی دانش‌آموزانی است که آینده جامعه را تشکیل می‌دهند افزود: کسی که در راه مدرسه‌سازی قدم برمی‌دارد بر روی معرفت و انسان‌سازی سرمایه‌گذاری کرده و تا ابد ادامه خواهد داشت.

 

وی ضمن تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز ابراز کرد: طرح آجربه‌آجر برای حضور همگانی مردم از دانش‌آموز ابتدایی گرفته تا بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز برای شرکت در امر مدرسه‌سازی ایجاد شده و پیگیری برای حضور سایر دستگاه‌ها در طرح آجربه آجر از جمله اقدامات اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است.

 

قربانی اضافه کرد: در همین راستا تفاهمنامه‌ای میان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و کمیته امداد خوزستان منعقد شد که در آن کمیته امداد متعهد شد هنرستان کشاورزی شبانه‌روزی را در شهرستان دشت‌آزادگان تکمیل و تجهیز کند.

 

وی ضمن قدردانی از مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: بر اساس این تفاهمنامه در شهرستان دشت‌آزادگان تکمیل هنرستان کشاورزی شبانه‌روزی سوسنگرد با مساحت یک‌هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام می‌شود که سهم خیر ۱۶ میلیارد ریال به همراه تامین هزینه ۵۰ درصدی از خرید تجهیزات و سهم دولت ۸۴ میلیارد ریال است.

 

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان  در پایان یادآور شد: هفت فضای آموزشی با ۵۱ کلاس درس تا پایان امسال در شهرستان دشت‌آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

کد خبر 946717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha