۲۱میلیارد ريال برای ارتقاء ارتباطات سیار در شهرستان دهگلان سرمایه گذاری شده است

حکمت،گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱میلیارد ريال برای ارتقاء ارتباطات سیار در شهرستان دهگلان سرمایه گذاری شده است.

آزاد حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج،اظهار داشت: به منظور ارتقاء کیفیت خدمات در بخش ارتباطات سیار و بهره مند شدن مشتریان از سرویس های باکیفیت تر مخابراتی در شهرستان دهگلان ،از ابتدای امسال ۲۱ میلیارد ريال اعتبار در این شهرستان هزینه شده است.

وی افزود: ارتقا سیستمهای مخابراتی و توسعه زیر ساخت های لازم برای ارائه خدمات و محصولات با کیفیت تر در شهرستان ها یکی از اولویت های کاری منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: در همین راستا و بر اساس بررسی و پیگیری های انجام شده ؛ارتقاء سیستم های مخابراتی در حوزه ارتباطات سیار در شهرستان دهگلان به عنوان یکی از اولویت ها صورت گرفت که بهبود کیفیت خدمات در این حوزه را به دنبال داشته است.

وی به تعداد سایت های همراه اول در شهرستان دهگلان اشاره داشت وافزود: تعداد 21 سایت دارای تکنولوژی 2G ، 14 سایت تکنولوژی 3G و 13 سایت 4G در این شهرستان وجود دارد.

حکمت، بیان کرد: ارتقا سایت های همراه اول به لحاظ فنی با تلاش همکاران منطقه با هدف ارائه خدمات با کیفیت و در خور مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری در شهرستان دهگلان صورت گرفت.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 31 هزار و 895 شماره تلفن همراه در شهرستان دهگلان در قالب شماره های اعتباری و دائمی مشغول بکار هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان درپایان به کابلکشی فیبر نوری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کابلکشی 28.187 کیلومتر فیبرنوری درشهرستان دهگلان اجرا شده است که شرایط استفاده و بهره مندی مشتریان را از جدیدترین تکنولوژی مخابراتی فراهم می سازد.

 

 

کد خبر 946723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha