باید زمینه حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی قم فراهم شود

غضنفری با اشاره به این که باید زمینه حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی قم فراهم شود، گفت: که باید زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری فراهم شود تا موجب بی رغبتی سرمایه گذار نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهرداد غضنفری» در جلسه کارگروه «تسهیل و رفع موانع تولید» که پیش از ظهر امروز(سه شنبه 17 تیر) در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به بحث برپایی نمایشگاه ویژه تولیدات صنعتی و تجاری استان قم اظهار داشت: خود مکان برای بازدید یک عامل مهم است و یک مکان باید قابلیت بازدید را داشته باشد به همین جهت لازم است اتاق بازرگانی و شرکت شهرک ها نتیجه را اعلام کنند تا تصمیم قطعی گرفته شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: شکل و شمایل و دسترسی به نمایشگاه نیز مهم است چون ضرورت این موضوع برای همه محسوس است و ما با برپایی نمایشگاه هم می‌ توانیم قابلیت ها را ارائه کنیم و هم در تکمیل زنجیره تولید و بازاریابی کمک می‌ کند ولی باید به بهترین وجهی که ممکن است انجام شود و عمده ترین آنها مکان برگزاری نمایشگاه است.

 

وی عنوان کرد: در حوزه راه و دسترسی به این نمایشگاه نیز از سوی استاندار به معاونت عمرانی محول شده است ولی اگر تعهداتی بوده و عمل نشده مدیران باید پاسخگو باشند و سهل انگاری و کوتاهی از هر ناحیه ای بوده است باید پاسخ داده شود.

 

غضنفری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که باید زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری فراهم شود، گفت: در غیر این صورت موجب بی رغبتی سرمایه گذار شده و مسیر او کج می‌ شود هرچند مسائل حقوقی و نظارت را باید همزمان مورد توجه قرار بدهیم ولی تأکید داریم که بحث زیرساخت ها یک عامل و مشوق و انگیزه ای برای سرمایه گذار است.

 

وی افزود: شرکت شهرک ها باید کارهای داخلی واگذری، قراردادها و برنامه زمان بندی را درست انجام بدهند تا زمینه برای حضور سرمایه گذار بیش از پیش فراهم شود و بتوانیم در راستای تولید کارهای بیشتری انجام بدهیم.

 

معاون امور اقتصادی استاندار قم در ادامه عنوان کرد: در زمینه شهرک های صنعتی هر تعهدی که وجود دارد باید به صورت دو طرفه مورد توجه قرار بگیرد به ویژه برای واگذاری زمین ها باید دقت شود و معطل نمودن اراضی واگذار شده یکی از موانع توسعه به شمار می‌ رود.

کد خبر 946926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha