آمادگی قرارگاه امام رضا (ع) جهت همکاری با گروه‌های جهادی بندرماهشهر

مسکنی گفت: قرارگاه امام رضا (ع) این آمادگی را دارد تا در کنار سایر گروه‌های جهادی فعالیت خود را در زمینه‌های فرهنگی و عمرانی در سطح شهرستان بندرماهشهر انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «مهدی مسکنی» شب گذشته در بازدید از قرارگاه جهادی امام رضا (ع) شهرک بعثت بندرماهشهر، به بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده این قرارگاه در سطح کشور پرداخت و اظهار کرد: قرارگاه امام رضا (ع) این آمادگی را دارد تا در کنار سایر گروه‌های جهادی فعالیت خود را در زمینه‌های فرهنگی و عمرانی در سطح شهرستان بندرماهشهر انجام دهد.

 

سرپرست قرارگاه امام رضا (ع) ابراز امیدواری کرد: با حمایت ریاست جدید اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندرماهشهر پروژه‌های امیدساز و امیدآفرین در بین مردم منطقه به مرحله اجرا برسد.

 

«سید امیر جاوید» نیز با بیان تجربیات گذشته به بیان اهداف و رویکردهای کلی پرداخته و اذعان داشت: باید کارها جهادی را اصولی پیش برد و مراقب باشیم کار غیرکارشناسی انجام نشود.

 

مسئول جمعیت همت سازمان تبلیغات اسلامی همچنین بر قوی شدن اراده‌ها و محکم شدن گروه‌های جهادی در جهت رسیدن به اهدف متعالی تأکید کرد.

 

در ادامه «حجت‌الاسلام سید عابدین موسوی» ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات گروه جهادی امام رضا (ع) بر لزوم هم‌افزایی میان گروه‌های جهادی تأکید کرد و افزود: این اداره با جدیت به دنبال هم‌افزایی و همکاری گروه‌های جهادی با یکدیگر با وجود تمام اختلافات سلیقه‌ای است و امید داریم به جای جزیره‌ای عمل کردن گروه‌های جهادی در کنار هم دست به دست هم دهند و در جهت رفاه حال مردم عمل کنند.

 

رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندرماهشهر در پایان یاد آور شد: گروه‌های جهادی در زمینه نیروهای عملیاتی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که انتظار می‌رود در راستای این هم‌افزایی، دانش و تجربیات علمی و عملی بین این گروه‌ها انتقال داده شود.

 

کد خبر 946794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha