پایان امتحانات نهایی دانش‌آموزان در ۲۰ حوزه امتحانی آران و بیدگل

کارشناس امتحانات آموزش و پرورش آران و بیدگل از برگزاری موفق امتحانات نهایی در این شهرستان خبر داد.

«احمد رزاقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: امسال با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۱۶ خرداد ماه آغاز و تا ۱۶ تیرماه جاری ادامه و پایان یافت.

 

کارشناس مسؤول امتحانات آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: امتحانات نهایی امسال پایه دوازدهم با حضور ۷۶۳ دانش آموز دختر و پسر در ۲۰ حوزه امتحانی توسط عوامل اجرایی، عوامل ستاد امتحانات و عوامل شبکه بهداشت برگزار شد.

 

رزاقی بیان داشت: از بین ۱۲ پایه تحصیلی، ۱۰ پایه به صورت غیر حضوری و با تکیه بر نظر حرفه‌ای معلمان تعیین تکلیف و نمره پایانی را دریافت کردند اما در پایه نهم و دوازدهم امتحانات به صورت حضوری برگزار شد.

 

کارشناس مسؤول امتحانات آموزش و پرورش آران و بیدگل به رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام امتحانات در حوزه های امتحانی اشاره کرد و گفت: پوسترهای آموزشی که رفتار بهداشتی متناسب با شرایط را به دانش آموزان یادآوری کند، در سالن اجرا و مبادی ورودی نصب شد و همه دانش آموزان برای حضور در محل حوزه های امتحانی ملزم به استفاده از ماسک بودند.

 

وی افزود: همچنین گندزدایی کلیه سطوح و صندلی‌ها زیر نظر مراقبین بهداشت به صورت روزانه و بعد از امتحانات در همه حوزه های امتحانی انجام گرفت.

کد خبر 947000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha