مجموع معاملات تالار بورس خراسان جنوبی به  ۲۱۹۱ میلیارد ریال رسید

هریوندی با بیان اینکه مجموع معاملات تالار بورس خراسان جنوبی به۲ هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال رسیده است، گفت: از مجموع معاملات ۵۱ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۹ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

«سعید هریوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: در خراسان جنوبی 12 کارگزاری فعالیت دارند و پنج شرکت در بازار بورس و فرابورس خراسان جنوبی فعال هستند و در حال حاضر با رغبت و روی آوردن مردم به سمت بورس مواجه هستیم.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه طی خرداد ماه بیش از 62 میلیون سهم به ارزش 763 میلیارد ریال در تالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت، ادامه داد: این آمار در در مقایسه با خرداد ماه سال گذشته حدود 92 درصد رشد داشته است.

 

وی با اشاره به مجموع معاملات تالار بورس استان طی سه ماه ابتدای سال جاری گفت: مجموع معاملات تالار بورس استان در این مدت به عدد ۲ هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال رسید که از مجموع معاملات 51 درصد آن مربوط به خرید سهام و 49 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

 

هریوندی با توجه به اینکه افرادی که قصد ورد به بازار سرمایه دارند باید نکاتی را رعایت کنند، افزود: به این افراد توصیه می کنم که حتما قبل از اقدام به سرمایه گذاری در دوره های آموزشی که توسط تالار منطقه ای به صورت رایگان برگزار می شود شرکت کنند.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: به سرمایه گذاران تازه وارد یا اشخاصی که زمان یا دانش کافی برای تجزیه تحلیل اطلاعات ندارند توصیه می کنم که با نگرش میان مدت و بلند مدت و به طور غیر مستیم در بازار حضور یایند و از طریق صندوق های سرمایه گذاری مشترک از منافع بازار بهره مند شوند.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم فقط وجوه مازاد خود را وارد بورس کنند، گفت: بازدهی سرمایه گذاری در بازار سهام را کسی نمی تواند تضمین کند و این پیشنهاد هایی که شامل تضمین بازدهی سرمایه گذاری در سهام انجام می شود فاقد پشتوانه علمی هستند لذا به چنین پیشنهادهایی که توسط افراد در محافل غیر رسمی مطرح می شود لطفا توجه نداشته باشند.

 

 

کد خبر 947004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha