اهتمام ​دستگاه های اجرایی برای کاهش آسیب های اجتماعی

​چراغعلی گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف هستند که با ارائه برنامه های پیشگیرانه و فرهنگی نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا چراغعلی» عصر امروز (سه شنبه 17 تیر) در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان گلستان اظهار کرد: آسیب های اجتماعی در دو دهه گذشته رشد چشمگیری در کشور داشته است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی استان گلستان مکلف هستند که در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با برنامه های فرهنگی و پیشگیرانه اقدام کنند.

 

چراغعلی یادآور شد: بحث بیماران خاص، موضوع خودکشی و دانش آموزان بازمانده از تحصیل در جلسه امروز بحث شد و همه باید تلاش کنیم که این آسیب های اجتماعی در استان کاهش یابد.

 

وی افزود: برای نیروی انتظامی در سه منطقه پرخطر کانکس هایی تهیه شده است و استقرار نیروی انتظامی دراین سه منطقه پرخطر می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان به توسعه دفاتر تسهیلگری در سطح استان اشاره کرد و افزود: دفاتر تسیهلگری یک فرصت برای استان است و وزارت کشور در صدد است که این دفاتر تسهیلگری را به شهرداری ها واگذار کند.

 

کد خبر 947080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha