درخشش کودک شیروانی در پویش ملی «با کتاب در خانه»

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: کودک شیروانی در پویش ملی «با کتاب در خانه» خوش درخشید.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به درخشش «ثمین نوری دلدار» در پویش ملی  "با کتاب در خانه" اظهار داشت: در پویش ملی "با کتاب درخانه" ثمین نوری دلدار در مقطع متوسطه از شیروان به عنوان برگزیده انتخاب شد.


 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیان داشت: در این پویش، کودکان و نوجوانان سراسر کشور در کلیپ‌های کوتاه دو دقیقه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند به معرفی کتابی پرداختند که در فضاهای قرنطینه خانوادگی مطالعه کرده‌اند.

 


عباسپور بیان کرد: هیات داوران این پویش پس از بررسی یک هزار و ۳۸ اثر رسیده به دبیرخانه، ٢٠٠ اثر را که حاوی خلاقیت در اجرا، ارائه الگوی مناسب ترویج کتابخوانی، جذابیت شنیداری و دیداری، حفظ زمان بندی مناسب و توجه به گسترش بهداشت فردی و اجتماعی بود را انتخاب و معرفی کردند.

 


وی با اشاره به اینکه  اینکه ۶  اثر از خراسان شمالی به نام های میعاد ضیغمی و آرتین وقار موسوی از بجنورد،  ثمین نوری دلدار، آسنا جعفرزاده، ساینا ابراهیم زاده و ریحانه اکبر پور از شیروان به مرحله نهایی پویش ملی با کتاب در خانه راه یافتند، عنوان کرد: هیات داوران این پویش دو نفر را به عنوان  افراد برگزیده معرفی کردند که یکی از برگزیدگان مرحله نهایی ثمین نوری دلدار از شیروان معرفی شده است.

 


عباسپور یاد آور شد: پویش با کتاب در خانه، بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان‌ها شروع به کار کرد.

 


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان، هدف از این پویش را استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها، بهره بردن از امکانات موجود در فضاهای مجازی برای ترویج اجتماعی کتابخوانی و تشویق کودکان و نوجوانان در راستای گفت‌وگو پیرامون کتاب‌های مطالعه شده برشمرد.

کد خبر 947153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha