رفع مشکلات جامعه در گرو تعامل و همکاری بین مسئولان است

حجت‌الاسلام خانی پور لازمه رفع و پیروزی بر مشکلات جامعه را در گرو تعامل و همکاری بین مسئولان اعلام کرد و گفت: مسئولان باید در بیان مسائل شجاع و نسبت به نقشه های دشمن کاملا آگاه باشند.

حجت الاسلام «حسین خانی‌پور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از رضوانشهر، خودآگاهی را عامل ترقی و اولین حرکت به سوی کمال دانست و یادآور شد: عدم برخورداری از آگاهی و معرفت به منزله شکست در هر جایگاهی است که در آن قرار می‌گیریم.

 

امام جمعه اهل سنت تالش اظهارداشت: خوشبختانه مردم شهرستان رضوانشهر به‌دور از هرگونه تقابل فرهنگی همواره برادرانه در کنار یکدیگر زندگی کرده و بین مردم و مسئولین اعتماد شکل گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی است، تصریح کرد: به همین منظور مسئولان باید زیرکانه و با آگاهی کامل نقشه دشمنان را نقش برآب کنند.

 

خانی پور در ادامه یکی از زیبنده‌ترین صفات برای مسئولان را اخلاق نیکو عنوان و خاطرنشان کرد: مردم فکر می‌کنند اگر در اداره‌ای جواب منفی شنیدند به این معناست که مسئول نسبت به آنان بی‌توجه هستند، لذا ضروری است مسئول ضمن ارائه خدمت صادقانه، با مردم خوشرو و خوش رفتار باشد.

 

وی تاکید کرد: ما حتی در زمان تحریم هم نباید بگذاریم کسانی که در گفتار و عمل صادق نیستند به جایی برسند چراکه نظام جمهوری اسلامی مورد اعتماد امت اسلام است و فقط مختص ملت ایران نیست.

 

خانی پور متذکر شد: هر حرکتی که در دنیا شکل می‌گیرد الگوی اولیه خود را از انقلاب ایران گرفته و خیانت نکردن و گذشت رمز پیروزی ما بر همه سختی‌ها و مشقت‌هایی است که از طرف دشمنان بر ما وارد می‌شود.

 

وی سپس به قیمت‌های افسارگسیخته‌ای که در بازار به‌و‌جود آمده اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به داد مردم برسند و نگذارند تورم یک روزه ایجاد شده و دشمنان از این مسئله استفاده سو کنند.

 

امام جمعه اهل سنت تالش خاطر نشان کرد: شاید بیکاری و موانعی بر سر راه تولید در جامعه وجود داشته باشد اما به‌طور قطع با همت مسئولین می‌‌توان آن‌را حل کرد.

کد خبر 947161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha