حریت و آزادگی از ویژگی های بسیجیان است

آیت الله عابدینی گفت: حریت و آزادگی از ویژگی‌ های فرد بسیجی است، از ترس سخن نگفتن، دور از حریت و آزادگی است و بسیجی واقعی نباید ترسی از بیان حقیقت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در جلسه شورای بسیج طلاب و روحانیون استان بیان کرد: یکی از ویژگی ‌هایی که ‌باید‌ بسیجیان از آن برخوردار باشند، هوشمندی مومنانه است که این مهم در انس با قرآن و ارتباط با خدا تحقق می‌ یابد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: تقوای منتج به بصیرت، ویژگی دیگر فرد بسیجی است که بسیجیان باید از آن برخوردار باشند و بسیجی ‌باید دنبال حقیقت تقوا باشد تا با دستیابی به آن به بصیرت دست پیدا کند.

 

وی باور عمیق نسبت به چشم‌ انداز روشن دین را از دیگر ویژگی های بسیجیان برشمرد و افزود: در فرمایشات رهبری باور عمیق نسبت به چشم‌ انداز روشن دین را مشاهده می‌کنیم و هر کسی که این تفکر در او وجود دارد، بسیجی محسوب می ‌شود.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: حریت و آزادگی از ویژگی‌ های فرد بسیجی است، از ترس سخن نگفتن دور از حریت و آزادگی است و بسیجی واقعی نباید ترسی از بیان حقیقت داشته باشد.

 

وی دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر و اقامه دین را از دیگر ویژگی‌ها و رسالت ‌های بسیجیان برشمرد و اظهار کرد: اقامه دین و نماز فقط نماز خواندن نیست و کسی که در راستای اقامه دین با تمام ابعاد آن گام بر می دارد، بسیجی محسوب می‌ شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: بسیجیان آرمان‌های انبیاء، ائمه اطهار، عالمانی چون میرزای شیرازی و سردارانی چون سردار سلیمانی را مد نظر قرار دهند و از آنها پیروی کنند.

 

کد خبر 947183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha