افتتاحیه کلاس های کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر

کلاس های کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر با حضور امام جمعه دلیجان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حجت الاسلام غفوری» در این مراسم که شامگاه گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع روستای قالهر برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) گفت:فرهنگ هر منطقه در مسجد آن منطقه نهفته است و هر کجا می خواهید ببینید مردم چه فرهنگی دارند به مسجد بروید و اگر مسجد مملو از جوانان و نوجوانان بود بدانید این منطقه فرهنگ خوب و دینی و اسلامی دارند.

 

امام جمعه شهرستان دلیجان با اشاره به حضور گسترده جوانان و نوجوان در مسجد جامع قالهر افزود: این حضور و مشارکت نشان از فرهنگ بالای مردم این منطقه است.

 

وی ضمن تقدیر از مسئول کانون و اعضای کانون صاحب الزمان (عج) روستای قالهر بیان کرد: این کانون بسیار فعال در منطقه است و همواره برنامه ها و فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام «حامد ابوالقاسمی» نیز ضمن تقدیر از فعالیت های کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) گفت: ما آمادگی هر نوع همکاری را با کانون های مساجد داریم.

 

رئیس اداره تبلیغات شهرستان دلیجان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری هستند که می توانند مساجد را فعال نگه دارند، افزود: اعزام مربی های مجرب قرآنی و روحانیون برای برگزاری کلاس ها و دوره های مختلف که توسط کانون برگزار می شود از جمله کارهایی است که ما در راستای همکاری با این مجموعه فرهنگی می توانیم انجام دهیم.

 

در این مراسم «اسماعیل سهرابی» مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) نیز در سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت های کانون پرداخت و گفت: این کانون از سال 84 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون 560 نفر عضو دارد و در شرایط کنونی کلاس های کانون با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

در پایان این مراسم گروه روزنامه دیواری خواهران کانون که رتبه اول را در مسابقات رونامه دیواری کسب کرده بودند با اهدا هدایایی تقدیر شد.

 

کد خبر 947310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha