محدودیت ها کرونایی با افزایش آمار ابتلا برقرار می شود / بستری ۲۳۳ بیمار در مراکز درمانی استان اردبیل

حبیب زاده گفت: روند ابتلا و افزایش بستری در استان احتمال بازگشت محدودیت ها کرونایی برای اصناف را قوت بخشید و امیدواریم با رعایت مستمر پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همانند ماه قبل شاهد کاهش ابتلا در استان باشیم.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: روند ابتلا و افزایش بستری در استان احتمال بازگشت محدودیت ها کرونایی برای اصناف را قوت بخشید و امیدواریم با رعایت مستمر پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همانند ماه قبل شاهد کاهش ابتلا در استان باشیم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 37 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شده اند که مجموع بستری های مراکز درمانی را به رقم 233 نفر رسید.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: از این تعداد 44 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند و متاسفانه یک مورد فوتی بیمار کرونایی نیز در مراکز درمانی ثبت شده است.

 

حبیب زاده یادآور شد: ۱۶ بیمار نیز پس از بهبودی در مراکز درمانی طی 24 ساعت گذشته ترخیص شده اند.

 

وی افزود: متاسفانه شهروندان باید به این موضوع توجه کنند که حداقل این بیماری در سطح جهان شیوع خواهد داشت و روند زندگی خود را با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به ویژه استفاده از ماسک هماهنگ کنند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: عموم مردم از حضور در مراکز تجمیع افراد پرهیز کنند و به ویژه از حضور در مجالس عزا و عروسی خودداری کنند.

کد خبر 947340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha