امسال ۴۹۸۰ نفر جذب آموزش و پرورش خراسان رضوی می شوند

خدابنده با اشاره به استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در سهمیه های استخدامی سال آینده استان افزود: امسال دو هزار و ٣٨٠ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و دو هزار ۶٠٠ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خراسان رضوی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خوشاب، «قاسمعلی خدابنده» امروز( ۱۸ تیر) در جلسه شورای اداری با اشاره به سیر زمانی اهداف آموزش و پرورش اظهار داشت: هدف آموزش و پرورش از مسیر آموختن برای یادگیری، آموزش برای زیستن و آموزش برای همزیستی، اکنون به آموزش برای کارآفرینی و خوداشتغالی هم رسیده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تاکید بر لزوم توسعه و گسترش هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با توجه به برنامه توسعه متوازن افزود: در حال حاضر حدود ۴٣ درصد دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش مشغول به تحصیل هستند که این رقم با توجه به برنامه پنج ساله ششم بایستی به ۵٠ درصد برسد.

 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در سهمیه های استخدامی سال آینده استان افزود: امسال دو هزار و ٣٨٠ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و دو هزار ۶٠٠ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خراسان رضوی خواهند شد.

 

خدابنده با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مجمع خیرین مدرسه ساز در ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی و رفاهی شهرستان خوشاب اظهار داشت: در آغاز سال تحصیلی آینده حدود ١٧٠ پروژه در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید که ۵ مورد آن در شهرستان خوشاب خواهد بود.

کد خبر 947360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha