تاکید بر اثر گذاری شبکه مجمع عالی خیرین استان فارس در بحران ها

در انتخابات شبکه مجمع عالی خیرین استان فارس بر همدلی، پرهیز از موازی کاری و اثرگذاری این مجمع در بحران هایی همچون کرونا در استان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «کیوان نیازی اردکانی»، امروز (چهارشنبه 18 تیر) در جمع خیریه‌های عضو شبکه مجمع خیرین استان فارس گفت: فعالیت های خیریه ها در قالب مجمع خیرین استان فارس، نتایج مطلوبی را در حوزه های مختلف در پی داشته است.

مدیر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس افزود: از دستاوردهای مطلوب این تعامل می توان به سیل سال گذشته در شیراز و بحران کرونا اشاره کرد که با حضور خیران منجر به انجام حمایت های مطلوبی شد.

وی اضافه کرد: شبکه مجمع خیرین استان فارس امروز با عملکرد قوی خود می تواند الگویی مناسب برای سایر استان های کشور شود و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس همکاری لازم را با این تشکل ارزشمند در دستور کار خود دارد.

«محمد هادی ایمانیه» نیز در این جلسه گفت: همبستگی ایجاد شده خیریه ها با مشاوره، همفکری و همدلی خیرخواهانه، منجر به رقم خوردن اقدامات انسان دوستانه در استان فارس شده است.

 رئیس هیئت مدیره شبکه مجمع خیرین استان فارس افزود: مجمع خیرین استان فارس توانسته است با این مشارکت و همدلی در حوزه سلامت به رفع موانع بپردازد.

«علی اکبر رامجردی» در این جلسه با ابراز رضایت از عملکرد موثر مجمع خیرین استان فارس بیان کرد: موفقیت و عملکرد به موقع این شبکه در مبارزه با ویروس کرونا مثال زدنی است.

دبیر هیئت امنای شبکه مجمع خیرین فارس ادامه داد: به دلیل اینکه مبنای این مجمع، همدلی  و همکاری  است و نیاز به عبور از چرخه سلسله مراتب اداری ندارد در بحران ها، شاهد عملکرد تاثیر گذاری از آن هستیم.

وی اضافه کرد:  اتحاد میان خیریه های عضو این مجمع باعث جلوگیری از موازی کاری نیز شده است و موجب می شود تا نیات خیران زودتر به ثمر بنشیند.

گفتنی است در انتخابات شبکه مجمع عالی خیرین استان فارس، آیت الله «سید علی اصغر دستغیب» به عنوان رئیس هیئت امنا، «محمود تابنده» به عنوان نایب رییس هیئت امنا و «علی اکبر رامجردی» به عنوان دبیر هیئت امنا، «محمد هادی ایمانیه» به عنوان رییس هیات مدیره، «عبدالعلی شمس» به عنوان نایب رییس هیئت مدیره و «سیروس پاک فطرت» به عنوان مدیر عامل برگزیده شدند.

کد خبر 947465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha