بارگاه نورانی حضرت احمد ابن موسی (ع)، قبله امید و آرامش دوستداران اهل بیت (ع) است

آیت الله دستغیب گفت: به تاکید رهبر معظم انقلاب بارگاه نورانی حضرت احمد ابن موسی (ع)، قبله امید و آرامش مومنان و دوستداران اهل بیت (ع) و توجه به آن حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «سید علی اصغر دستغیب» امروز (پنج شنبه 19 تیر) در جلسه هیئت امنا و هیئت اجرایی آستان مقدس احمد ابن ‌موسی(ع) که در مدرسه «علمیه رضویه» شیراز برگزار شد، با آرزوی موفقیت برای آیت الله دژکام در منصب تولیت آستان مطهر شاهچراغ (ع) گفت: امیدواریم که نماینده ولی فقیه در استان در خدمتگزاری و عمران و آبادی آستان مقدس احمدابن‌موسی (ع)، موفق و پیروز باشند.

نماینده خبرگان رهبری افزود: حدود ۶ سال قبل که تولیت این آستان مقدس به من از سوی رهبر معظم انقلاب واگذار شد و تبعیت از امر ایشان را در حکم حضرت ولیعصر(عج) دانستم و از آن تبعیت کردم.

وی اضافه کرد: به تاکید رهبر معظم انقلاب بارگاه نورانی حضرت احمد ابن موسی (ع)، قبله امید و آرامش مومنان و دوستداران اهل بیت (ع) است که توجه به آن حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: از حدود 2 سال قبل با توجه به کسالت قلبی و مشغله زیاد و توصیه پزشکان، خدمت مقام معظم رهبری طی یک نامه خواستار گماردن یک نیروی جوان تر و مورد اعتماد به این سمت شدم و البته از هیچ کمکی نیز از این پس دریغ نخواهم داشت.

آیت الله دستغیب تصریح کرد: واگذاری تولیت آستان مطهر احمدی (ع) به آیت الله دژکام بی شک می تواند با همکاری نخبگان و عامه مردم به پیشرفت بیش از پیش امور کمک کند.

کد خبر 947673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha