تولید روزانه ۵هزار ماسک در بقعه علی ابن مهزیار

حجت الاسلام خاکباز با اشاره به فعالیت های بقاع متبرکه در مبارزه با ویروس کرونا گفت: بقعه علی ابن مهزیار در شهر اهواز از زمان شیوع کرونا به کارگاه تولید ماسک و تجهیزات بهداشتی تبدیل شده و روزانه ۵هزار ماسک تولید و در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد.

«حجت الاسلام مرتضی خاکباز» درباره اقدامات انجام شده برای مبارزه با ویروس کرونا در استان خوزستان به خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان از اوایل آغاز کرونا تا امروز به صورت وسیع در همه زمینه ها اقداماتی انجام داده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان افزود:‌ شاید مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه در ظاهر تعطیل شده اند و مراسمات مذهبی در آنها برگزار نمی شود اما این مراکز به کارگاه های تولید ماسک، گان و لوازم بهداشتی تبدیل شده اند و تا امروز نیز به فعالیت خود ادامه می دهند. 

 

وی با اشاره به فعالیت های بقاع متبرکه در راستای خدمت رسانی به مردم و مبارزه با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: بقعه علی ابن مهزیار در شهر اهواز یکی از بقاع متبرکه ای است که از زمان شیوع ویروس کرونا به کارگاه تولید ماسک و تجهیزات بهداشتی تبدیل شده و روزانه توانسته ایم پنج هزار ماسک تولید و در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم. 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان گفت: در بخش خدمت به اقشار کم بضاعت و کم برخوردار استان نیز در ماه مبارک رمضان با اجرای طرح اکرام مومنانه بیش از 10 هزار بسته حمایتی به افراد کم بضاعت و کم برخوردار اهدا شده است. 

 

حجت الاسلام خاکباز تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه در این ایام با شیوه های مختلف حمایتی، فرهنگی، اجتماعی توانسته است برای خدمت رسانی به مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه اقدامات مثبتی انجام دهد.

کد خبر 947738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha