مسابقه کتابخوانی «مسئله حجاب» از کتاب شهید مطهری برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مسابقه کتابخوانی «مسئله حجاب» از کتاب شهید مطهری همزمان با هفته حجاب و عفاف برای فعالان کانون های مساجد استان برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های هفته حجاب و عفاف با مشارکت فعالان کانون های مساجد به صورت مجازی و انتشار مطالب و محتوای تولیدی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین نوجوانان و جوانان خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی «مسئله حجاب» از کتاب استاد شهید مرتضی مطهری همزمان با هفته حجاب و عفاف برای فعالان کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: علاقمندان می توانند برای دریافت کتاب و سئوالات مسابقه به سایت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به نشانی www.ardebil.farhang.gvo.ir و یا کانال فرهنگبانان مساجد در پیام رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/farhangbananmasajed مراجعه کنند.

 

سقاء افزود: شرکت کنندگان می توانند پاسخ صحیح سئوالات را تا 30 تیرماه به صورت پیامک به سامانه پیام کوتاه 10008940451 ارسال کنند.

 

وی تاکید کرد: این مسابقه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و موسسه نغمه امید سروش برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: برنامه های حضوری هفته حجاب و عفاف به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شده است و امیدواریم بتوانیم برنامه های فرهنگی این هفته را از طریق شبکه های مجازی با مشارکت نوجوانان و جوانان اجرا کنیم.

 

سقاء خاطر نشان کرد: فعالیت های کانون های مساجد در فضای مجازی بسیار ارزنده و سازنده است و باید برنامه های فرهنگی در تبلیغ معارف دینی به ویژه در حوزه حجاب و عفاف را در شبکه های اجتماعی افزایش دهیم.

کد خبر 947918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha