نمایشگاه مجازی پوسترهای حجاب و عفاف راه اندازی شد / زبان هنر بهترین ابزار برای ارائه الگوهای حجاب و عفاف

رجبی گفت: نمایشگاه مجازی پوسترهای حجاب و عفاف در کانال اخبار هنرهای تجسمی استان اردبیل به نشانی TajasomiArdabil@ راه اندازی شد.

«امیر رجبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های هفته حجاب و عفاف با مشارکت هنرمندان در قالب برنامه های هنری اجرا خواهد شد.

 

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: نمایشگاه مجازی پوسترهای حجاب و عفاف در کانال اخبار هنرهای تجسمی استان اردبیل به نشانی TajasomiArdabil@ راه اندازی و علاقمندان می توانند از طریق شبکه مجازی از این صفحه بازدید داشته باشند.

 

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه و ورکشاپ خوشنویسی حجاب و عفاف با عنوان «گوهر ناب» در حوزه هنری استان اردبیل با مشارکت هنرمندان این عرصه از دیگر برنامه های هفته حجاب و عفاف است.

 

رجبی اعلام داشت: در این کارگاه آموزشی 10 اثر فاخر و قابل تحسین توسط هنرمندان شاخص استان تولید و مورد بازتاب در شبکه های مجازی قرار گرفت.

 

این مقام مسئول افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه های هفته حجاب و عفاف به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مدیر کل حوزه هنری استان خاطر نشان کرد: فرهنگ و حجاب و عفاف یکی از معیارهای اسلامی و دینی کشور است که باید در زمینه برنامه های ترویجی کارهای ارزشمندی صورت گیرد و زبان هنر بهترین ابزار برای ارائه الگوهای مناسب برای نوجوانان و جوانان است.

 

رجبی اذعان داشت: هنرمندان نیز می تواند به عنوان مروج حجاب و عفاف در ترویج این فرهنگ نقش آفرینی کنند و با استفاده از زبان هنر نوجوانان و جوانان را به سمت این ارزش های اسلامی سوق دهند.

کد خبر 947937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha