انتشار ویژه نامه الکترونیکی «حجاب و عفاف» در کانون «سلاله پاکان»

بهمن زادگان از انتشار ویژه نامه الکترونیکی «حجاب و عفاف» همزمان با سالروز سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد جامع گوهرشاد به همت کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» جهرم خبر داد.

«محمدصادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به انتشار ویژه نامه الکترونیکی «حجاب و عفاف» در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» گفت: این ویژه نامه به مناسبت 21 تیرماه سالروز سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد جامع گوهرشاد و گرامی‌داشت روز «حجاب و عفاف» تهیه و منتشر شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان»، مسجد «حضرت صاحب الزمان (عج)» جهرم افزود: این ویژه نامه در وبلاگ این کانون فرهنگی هنری قرار داده شده و همگان می توانند از آن استفاده کرده و مطالب ویژه نامه را مطالعه کنند.

 

وی با اشاره به محتوای ویژه نامه «حجاب و عفاف»، بیان کرد: در این ویژه نامه مطالبی همچون «نامگذاری روز حجاب و عفاف»، «توطئه کشف حجاب»، «به بهانه تمدن»، «گوهرشاد درخون»، «به جرم عفاف»، «حجاب و عفت» و «آثار و اهمیت حجاب» به چشم می خورد.

 

بهمن زادگان با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه، عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «مسئله حجاب به معنای منزوی کردن زن نیست؛ اگر کسی چنین برداشتی از حجاب داشته باشد برداشتش کاملاً غلط و انحرافی است؛ حجاب به هیچ وجه مزاحم و مانع فعالیت های سیاسی، اجتماعی و علمی نیست».

 

وی به کلام دیگر رهبری انقلاب مبنی بر اینکه «حجاب مایه‌ تشخّص و آزادى زن است» اشاره کرد و گفت: امروزه نه تنهای رسانه های معاند بلکه عوامل نفوذی داخلی و خارجی تمام همت خود را برای زدودن عفت از چهره بانوان مسلمان به کار گرفته اند که نهادهای فرهنگی جامعه باید با تمام توان و با برنامه ریزی های جامع و مدون جلو این نقشه های شوم دشمنان را بگیرند.
 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان»، مسجد «حضرت صاحب الزمان (عج)» جهرم به لزوم اهتمام کانون های مساجد در تقویت و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، تاکید کرد: برگزاری برنامه های متنوع و جذاب در راستای ترغیب و تشویق بانوان به ویژه نوجوانان و جوانان به سمت و سوی حجاب و عفاف از جمله ضرورت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

 

کد خبر 947940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha