برگزاری مراسم قرائت هفتگی حدیث کساء در کانون آیت‌آلله طالقانی

مراسم قرائت حديث شريف کساء به نيت شفاي بيماران به همت اعضاي کانون آ‌یت‌الله طالقانی به صورت هفتگی برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم قرائت حدیث شریف کساء چهارشنبه هر هفته در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) کانون آیت الله طالقانی تهران مسجد الله برگزار می شود.

 

 این مراسم به همت اعضاي کانون آیت الله طالقانی هر هفته به نيت شفاي بيماران برگزار مي‌شود. همچنین این مراسم به دلیل آغاز موج دوم ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

 

کانون آیت الله طالقانی در مدت شیوع ویروس کرونا کلاس های آموزشی را به صورت آنلاین برگزار می کند. این کانون با همکاری امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه مقاومت بسیج مسجد الله در بحران کرونا تاکنون توانسته 900 بسته ارزاق را میان خانواده های نیازمند محلات شهریار، شهر قدس و بیمه توزیع کند که هر یک از این بسته های ارزاق شامل اقلامی همچون مرغ، گوشت، ماکارونی، روغن و رب بوده است.

 

یکی دیگر از اقدامات مسجد الله با همکاری و فعالیت کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی (ره) تلاش برای توزیع رایگان نان میان خانواده های نیازمند است، به صورتی که مبالغی که از سوی مردم و خیران جمع شد به نانوایی های محلات شهریار، شهر قدس و بیمه اهدا شد تا آنان نان را به صورت رایگان در اختیار خانواده های نیازمند قرار دهند.

 

یادآور می شود، که مسجد الله در جاده قدیم کرج، محله کوی بیمه واقع شده است.

 

 

 

 

کد خبر 947944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha