سهم ۳۱ میلیارد تومانی بهزیستی خراسان جنوبی از تسهیلات اشتغال

رحیمی گفت: امسال ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن رحیمی» پیش از ظهر امروز (۲۱ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: سازمان بهزیستی در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر و ارتقای مشارکت مردمی با همکاری موسسات و کمک مردم را به عنوان شاخص و ابزار رشد مشارکت های مردمی در طرح های مختلف خود انتخاب کرده است که در قالب سه بخش نقدی، غیرنقدی و خدماتی فراهم شده است.

 

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۱۸ میلیارد و ۹۹ میلیون و ۶۳۸ هزار ریال مشارکت مردمی در استان داشته‌ایم که نسبت به سال قبل ۲۱ درصد رشد داشته است، گفت: جمع آوری فطریه امسال توسط بهزیستی و موسسات تحت نظارت بیش از سه میلیارد و ۷۲۸ میلیون و ۵۱۳ هزار ریال بود که نسبت به سال گذشته ۱۹.۳۶ درصد رشد داشته است.

 

وی ادامه داد: همچنین برای کمک هزینه جهیزیه و ازدواج سال گذشته اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال از بهزیستی کشور به حساب ۱۶۲ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان واریز شد.

 

رحیمی از برگزاری پنج کمپین پویش کمک به سیل‌زدگان، پویش لبخند مهر، پویش حلقه وصل، کمک هزینه جهیزیه، پویش لبخند عیدانه، سبد غذایی برای مناطق کم برخوردار و پویش صیانت از سلامت مددجویان خبر داد و افزود: در مجموع تاکنون در چهار پویش مبالغ نقدی و غیرنقدی به جامعه هدف سه میلیارد ریال بوده است.

 

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته سهمیه تسهیلات بهزیستی استان ۲۲ میلیارد تومان بوده که ۹۶ درصد این تسهیلات جذب شده است، عنوان کرد: در سال جاری نیز ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان بهزیستی استان در نظر گرفته شده است و مدت زمان بازپرداخت نیز از پنج سال به هفت سال افزایش یافته است.

کد خبر 948079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha