لزوم بهره گیری از توان صدا و سیما برای برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال

نبی زاده بر بهره گیری از توان و ظرفیت شبکه خاوران برای معرفی و برگزاری هرچه باشکوه تر سومین جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان جنوبی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر نبی زاده» پیش از ظهر امروز (۲۱ تیر) در آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خراسان جنوبی، با توجه به درخواست عوامل برگزاری این جشنواره، مبنی بر بهره‌گیری از توان رسانه ملی برای تبلیغات و اطلاع هرچه موثرتر این جشنواره اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه مشترک این اداره کل با صدا و سیمای خراسان جنوبی،‌ این مهم در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: با توجه به شیوع کروناویروس از اواخر سال گذشته تا کنون،‌ امسال در برگزاری برنامه‌ها و اجرای هرچه موثرتر طرح‌های فرهنگی و هنری، سالی سخت را پیش روی داریم.

 

وی بر همدلی و وحدت هرچه بیشتر برای نیل به اهداف مشترک تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود با تعامل هرچه بهتر، آنچه در حوزه فرهنگ و هنر استان نیاز است، تامین شود.

 

نبی زاده برگزاری سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خراسان جنوبی را با توجه به اقبال عموم مردم به عرصه فضای مجازی یک فرصت برشمرد و خاطرنشان کرد: با هم افزایی، شاهد تاثیرگذاری وسیع‌تر این جشنواره خواهیم بود.

 

وی برپایی نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره در سه شهرستان استان را اقدامی نیک توصیف کرد و از حمایت‌های این نهاد از این اقدام خبر داد.

 

 

کد خبر 948092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha