فضای مجازی فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف است

عزیزی، به ظرفیت فضای مجازی در زمینه نهادینه سازی ارزش ها اشاره کرد و گفت: خواهران مبلغ از این فرصت در زمینه تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سمیه عزیزی»، امروز(21تیر) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرهنگ حجاب و عفاف اظهارداشت: حجاب و عفاف به عنوان یک ارزش باید بین نسل امروز نهادینه شود.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه حجاب و عفاف، خاطرنشان کرد: نهادینه سازی این مهم به عنوان یک ارزش بین نسل امروز در تربیت نسلی انقلابی و خنثی سازی توطئه های دشمنان ضروری است.

 

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن در قالب جنگ نرم و به کارگیری توطئه های مختلف برای به انزوا کشاندن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، فروپاشی کانون خانواده و به گمراهی کشاندن نسل جوان عنوان داشت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی و پرداختن به فرهنگ حجاب و عفاف توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: با توجه به اهمیت حجاب و عفاف باید نهادهای فرهنگی، حوزوی، تبلیغی و اجرایی با همکاری یکدیگر در کنار خانواده ها در این زمینه نقش آفرینی کنند.

 

وی به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در سطح جامعه اشاره کرد و بیان داشت: حضور خواهران مبلغ بین بانوان و دختران فرصتی مناسب برای بهره مندی از تبلیغ چهره به چهره و نهادینه سازی ارزش ها است.

 

عزیزی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا خواهران مبلغ از فرصت فضای مجازی برای تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی بین خانواده ها در حال انجام فعالیت هستند.  

کد خبر 948147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha