برگزاری جلسه تعالی سازمانی در جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید

دومین جلسه تعالی سازمانی به منظور افزایش سطح آگاهی کارکنان و حرکت به سمت پیاده سازی مدل تعالی سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان خرم بید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دومین جلسه تعالی سازمانی به منظور افزایش سطح آگاهی کارکنان و حرکت به سمت پیاده سازی مدل تعالی سازمان جهاد کشاورزی در شهرستان خرم بید، امروز (یکشنبه ۲۲ تیر) برگزار شد.

«آرش خسروانی» گفت : دومین جلسه شهرستانی پیاده سازی الگوی تعالی سازمانی در شهرستان خرم بید با حضور «امید خلیلی»، معاون امور پشتیبانی و رئیس و تسهیل گر شهرستان  خرم بید در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد.
 
مدیر جهاد کشاورزی خرمبید اظهار کرد: مدلی که در سازمان الگو قرار گرفته است مدل EFQM است که بر اساس آن حرکت سازمان ها در مسیر تعالی و بهبود مورد ارزیابی قرار می گیرد و در الگوی تعالی سازمانی ارزش های مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی در قالب های مختلف معرفی شده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: معیار های الگوی تعالی سازمانی شامل 9 معیار هستند که به ۲ دسته توانمند سازها و نتایج تقسیم بندی می شوند که معیار های توانمند ساز فعالیت هایی را معرفی می کنند که سازمان می بایست در راستای دستیابی به نتایج مورد انتظار انجام دهد و معیار های نتایج، حاصل فعالیت های سازمان در اجرای توانمند سازها را ارائه می کنند.
کد خبر 948385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha