برگزیدگان دومین دوره جشنواره ملی سینمایش معرفی شدند

با اعلام آرای هیئت داوران دومین دوره جشنواره ملی سینمایش در بخش‌های تئاتر، نمایشنامه‌نویسی، استعدادیابی بازیگری، فیلم کوتاه، فیلمنامه‌نویسی، استندآپ، تقلیدصدا و دوبله برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، هیئت داوران دومین جشنواره ملی سینمایش برگزیدگان خود را در بخش‌های تئاتر، نمایشنامه‌نویسی، استعدادیابی بازیگری، فیلم کوتاه، فیلمنامه‌نویسی، استندآپ، تقلیدصدا و دوبله معرفی کردند.

 

دومین جشنواره ملی سینمایش از مجموع 867 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره و با آرای هیئت داوران و اعلام برگزیدگان در بخش‌های شش‌گانه به کار خود پایان داد.

 

بخش تئاتر:

در این بخش و از مجموع 174 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره کار داوری آثار نمایشی توسط رضا فیاضی، خسرو احمدی، رویا بختیاری و محمدرضا خردمند انجام و نتایج در بخش‌های کارگردانی و بازیگری به شرح ذیل اعلام شد:

 

کارگردانی:

رتبه اول: لوح تقدیر و تندیس جشنواره به آرش رضایی برای نمایش «راز خون» از شهرستان ازنا استان لرستان.

رتبه دوم: لوح تقدیر به غزل بویری برای نمایش‌های «ماهک» و «پیش از ناشتایی» کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا از شهرستان امیدیه استان خوزستان.

رتبه سوم: لوح تقدیر به جاوید اسماعیلی برای نمایش «اینستاگرام» از شهرستان تبریز استان آذربایجان شرقی.

 

بازیگری:

رتبه اول: لوح تقدیر و تندیس جشنواره به حسن بابازاده بازیگر نمایش «اینستاگرام» از شهرستان تبریز استان آذربایجان شرقی.

رتبه دوم: لوح تقدیر به خدیجه مویسات بازیگر نمایش «پیش از ناشتایی» از شهرستان امیدیه استان خوزستان و حسین مرادی برزگرزاده بازیگر نمایش «دریای سرخ» از شهرستان دزفول استان خوزستان.

رتبه سوم: لوح تقدیر به جاوید اسماعیلی بازیگر نمایش «اینستاگرام» از شهرستان تبریز استان آذربایجان شرقی.

 

بخش نمایشنامه‌نویسی:

در این بخش در مجموع 203 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از داوری سیدمجید میرحسینی و ندا قربانیان، لوح تقدیر و تندیس جشنواره به عقیل جماعتی نویسنده نمایشنامه «کودکان سیاوش» از جزیره خارک استان بوشهر و جهانگیر چالاکی نویسنده نمایشنامه «جیران» از شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی تعلق گرفت. 

 

بخش استعدادیابی بازیگری:

در این بخش از مجموع 99 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره و داوری آثار توسط رضا فیاضی، خسرو احمدی، رویا بختیاری و محمدرضا خردمند نتایج به شرح ذیل اعلام شد.

در این بخش ماریا اورکی از تهران، امیرمحمد عزیزپور از شهرستان قائم شهر استان مازندران، تارا داوودی از شهرستان اهواز استان خوزستان، الناز قانعی نیا از شهرستان دزفول استان خوزستان، حسین مرادی برزگرزاده از شهرستان دزفول استان خوزستان، مبینا محمدپور از  شهرستان دزفول استان خوزستان، حمید روشنی از شهرستان خرمشهر استان خوزستان، امیر سلامت زاده از شهرستان آستارا استان گیلان، محمد رییسی از استان کرمان، آرش رضایی از شهرستان ازنا استان لرستان و فاطمه لنده از شهرستان بندرماهشهر استان خوزستان برگزیده شدند.

به هر یک از برگزیدگان لوح تقدیر اهدا و بعد از بحران کرونا برای برگزیدگان ورک شاپ بازیگری از طرف ستاد جشنواره در تهران برگزار می‌شود.

 

بخش فیلمنامه نویسی:

در این بخش از مجموع 189 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره کار داوری آثار توسط شیما جوادپور و دکتر الیزا سعیدی انجام شد و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به مجتبی تقوی نیا نویسنده فیلمنامه «آلا» از تهران تعلق گرفت.

 

بخش فیلم کوتاه:

در این بخش از مجموع 160 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره کار داوری آثار نمایشی توسط رضا بنفشه خواه، آتش تقی‌پور، سعید امین‌دوست، بابک کریمی و رسول لطیفی انجام شد و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به مبین طهماسبی کارگردان فیلم کوتاه «زندگی مبهم» از شهرستان تالش استان گیلان رسید.

 

بخش استندآپ، تقلید صدا و دوبله:

در این بخش از مجموع 42 اثر رسیده به تفکیک 23 اثر در بخش استنداپ، 12 اثر در بخش دوبله و هفت اثر در بخش تقلید صدا به دبیرخانه جشنواره کار داوری آثار توسط مجید ترکمان و رضا ذریه انجام شد و هیئت داوران هیچ اثری را حائز کسب رتبه در این بخش ندانست.

 

دومین جشنواره ملی سینمایش به دبیری میترا تقی‌نژاد و حمایت مهدی کوشکی در بهار سال جاری برگزار شد.

 

کد خبر 948535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha