مشکل آب شرب مناطق روستایی تالش برطرف شود

مهدوی گفت: مشکل آب شرب تالش به ویژه در مناطق روستایی این شهرستان برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، جلسه ای یکشنبه( ۲۲ تیر) به ریاست فرماندار تالش و به منظور بررسی مشکلات تامین آب شرب به ویژه در مناطق روستایی، فاضلاب شهرک فجر و مسکن مهر تالش، پل بخش اسالم، رمپ ورودی و خروجی بیمارستان جدیدالاحداث شهید نورانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور «حسن محمدیاری» نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بحران استانداری، معاونین آب و فاضلاب، شرکت سهامی آب منطقه ای و راه و شهرسازی برگزار شد، بر پیگیری و حل مشکلات مذکور تاکید شد.

 

«سید عیسی مهدوی» در این جلسه بر برطرف شدن مشکل آب شرب تالش به ویژه در مناطق روستایی این شهرستان تاکید کرد.

 

فرماندار تالش تصریح کرد: همچنین تکلیف سه هزار حلقه چاه عمیق کشاورزی فاقد مجوز در اراضی ملی توسط دستگاه های ذیربط  تعیین شود.

 

وی با تاکید بر اینکه آب و فاضلاب باید اعتبار تجهیز، تکمیل و راه اندازی چاه های آب شرب امیربیگلو، نومندان و خطبه سرا را تامین کند، افزود: آب و فاضلاب اعتبارات مربوطه را از کمیته برنامه ریزی و ماده ۱۰ پیگیری و چاه های آب شرب مناطق مذکور را راه اندازی کند.

 

مهدوی ادامه داد: آب و فاضلاب استان گیلان همچنین نسبت به واگذاری تصفیه خانه خلیفه کری به بخش خصوصی جهت تکمیل و اجرا اقدام کند.

 

عالی ترین نماینده دولت تالش، اجرایی شدن عملیات انتقال فاضلاب شهرک مهر بسیجیان را خواستار شد و گفت: آب و فاضلاب استان هرچه سریعتر نسبت به اجرایی شدن این عملیات اقدام کند.

کد خبر 948595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha