هلاکت تروریست‌های داعش در عملیات قهرمانان عراق

چند روز است که این عملیات با حضور نیروهای ارتش و حشد شعبی در استان های غربی عراق با هدف تعقیب باقیمانده های داعش در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، ارتش عراق می گوید پنج انتحاری داعش در جریان عملیات قهرمانان عراق به هلاکت رسیدند. چند روز است که این عملیات با حضور نیروهای ارتش و حشد شعبی در استان های غربی عراق با هدف تعقیب باقیمانده های داعش در حال انجام است.

 

دفتر رسانه ای فرماندهی عملیات مشترک عراق (JOC) گفت که این تروریست ها ، که مشخص شد بخشی از یک واحد انتحاری هستند ، پس از محاصره نیروهای عراقی در طی عملیاتی که در روستایی در جنوب غربی بغداد انجام گرفت ، کشته شدند.

 

در این بیانیه آمده است: این عملیات بر اساس گزارش های اطلاعاتی دریافت شده توسط ارتش عراق و توسط هواپیماهای بدون سرنشین اطلاعاتی انجام می شود.

 

نیروهای عراقی موفق شدند چهار بمبگذار انتحاری را به قتل برسانند ، در حالی که نفر پنجم خود را منفجر کرد که منجر به شهادت دو نیروی نظامی ارتش عراق شد.

 

در یکی از جدیدترین حملات منسوب به داعش ، «هشام الهاشمی» یک تحلیلگر برجسته امنیتی عراق و مشاور دولت در خارج از خانه خود در پایتخت بغداد کشته شد و موجب خشم عمومی و موجی از محکومیت مقامات ارشد این کشور شد.

کد خبر 948671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha