معرفی کتاب «من دختر خیابان انقلابم» توسط کانون منجی شهر کاج

سلیمانی گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف کتاب «من دختر خیابان انقلابم» به منظور مطالعه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه توسط کانون منجی شهر کاج معرفی شد.

«سمانه سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف کتاب «من دختر خیابان انقلابم» به منظور مطالعه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه توسط کانون منجی شهر کاج معرفی شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج ادامه داد: «راز حجاب»، «معیارهای حجاب و عفاف در زنان و مردان» و «عفاف و حجاب از دیدگاه نور و بیولوژی» از دیگر کتاب هایی است که توسط کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج به مناسبت عفاف و حجاب معرفی شده است.

 

وی ابراز کرد: این چهار عنوان کتاب در بستر فضای مجازی به جوانان معرفی شد که مورد استقبال گسترده نیز قرار گرفت.

 

سلیمانی گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه کتاب و نمایشگاه مد و لباس از دیگر فعالیت های است که به صورت مجازی به مناسبت هفته حجاب و عفاف توسط کانون فرهنگی هنری منجی شهر کاج برگزار شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج ادامه داد: همه این فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 948725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha