تداوم عملیات گسترده خط کشی خیابان های شیراز

زوربخش گفت: عملیات گسترده خط کشی در کلانشهر شیراز همزمان با اجرای آسفالت آغاز شده است و تمام مناطق ۱۱ گانه را پوشش خواهد داد.

«مجتبی زوربخش»، امروز (دوشنبه ۲۳ تیر) از آغاز عملیات گسترده خط کشی در مناطق 11 گانه کلانشهر شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: خط کشی محوری معابر و خیابان های درون شهری و گذرگاه های عابرپیاده همراه با نصب علائم افقی از اقدامات مهم محسوب می شود که نقش بسزایی در تامین ایمنی عبور و مرور و کاهش سوانح رانندگی دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با تاکید بر تاثیر خط کشی معابر و خیابان ها در روان سازی ترافیک عنوان کرد: با توجه به عملیات آسفالت که در مناطق 11 گانه شیراز در حال انجام است با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان عمران، پس از آسفالت هر معبر، عملیات خط کشی محوری و خطوط عابر پیاده را نیز اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: احترام به خطوط عابرپیاده در شیراز به صورت کمپین محور و مداوم در حال اجرا است و یکی از اهداف اصلی که همراه با بهسازی خطوط عابرپیاده در شهر شیراز دنبال می کنیم، فرهنگ سازی و آموزش به صورت های مختلف با گروه های هنرمندان است که به صورت هفتگی در تقاطعات شیراز اجرا می شود.

زوربخش اضافه کرد: علاوه بر خط کشی محوری و خطوط عابر پیاده در معابر مناطق یازده گانه شیراز، ایمن سازی نقاط حادثه خیز و بهسازی تجهیزات ترافیکی را نیز در دستور قرار داده ایم که این اقدام تاثیر زیادی در کاهش تعداد حوادث رانندگی دارد.

معاون حمل ‌و نقل ‌و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در روزهای آتی، روند انجام خط کشی های ترافیکی در سطح معابر مناطق شیراز ادامه خواهد داشت و راهکارهای خط کشی های همراه با نورپردازی، خط کشی های رنگی و تجهیزات ترافیکی متفاوت اجرای شابلون ها و فلش های جهت نما، برای ایجاد حساسیت بیشتر شهروندان به این موضوع اجرا خواهد شد.

کد خبر 948730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha