بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی بندرماهشهر کلنگ‌زنی می‌‌شود

شنبدی گفت: کلنگ‌ بیمارستان بزرگ ۳۰۰ تخت‌خوابی بندرماهشهر نیز که حدود ۳۰ سال مغفول مانده بود با دستور وزیر بهداشت و و پیگیری نماینده این شهرستان در مجلس به زودی به زمین زده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزار شبستان از بندرماهشهر، «محمد شنبدی» صبح امروز (دوشنبه ۲۳ تیر) در جلسه شورای سلامت بندرماهشهر اظهار کرد: در بحران کرونا شهرستان بندر ماهشهر کمک بسیار بزرگی به شهرهای اطراف و استان کرده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر افزود: ۲۰ تا ۳۰ درصد آمار بیماران کرونایی در این شهرستان کاهش یافته اما تعداد بیماران بستری بدحال افزایش پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به افزایش بیماران کرونایی و در راه بودن فصل پاییز اضافه کرد: به دلیل تغییر ژن ویروس کووید ۱۹ آمار ورودی بیماران بدحال به بیمارستان‌های بندر ماهشهر افزایش پیدا کرده است.

 

شنبدی تصریح کرد: طرح‌های عمرانی خوبی آغاز شده و بودجه خوبی برای nicu مصوب و اخذ شده و به زودی کار راه‌اندازی بخش اطفال بیمارستان بندر ماهشهر را آغاز خواهیم کرد.

 

وی در پایان با بیان اینکه بخش داخلی و اطفال بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی (ره) نیز مصوب شده و به زودی کار راه‌اندازی آن کلید می‌خورد یاد آور شد: کلنگ‌ بیمارستان بزرگ ۳۰۰ تخت‌خوابی بندرماهشهر نیز که حدود ۳۰ سال مغفول مانده بود با دستور وزیر بهداشت و و پیگیری نماینده این شهرستان در مجلس به زودی به زمین زده می‌شود.

 

کد خبر 948765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha